fredag 27 januari 2012

KLANTMATTE!!!!!

Först tog hon sig en promenad med mig och en kamera med dött batteri. Nu i kväll/natt skrev hon i alla fall ettt inlägg åt mig, och laddade upp några gamla bilder som jag tycker att ni skulle få se.

Sen tryckte hon FEL och alltihop försvann!!!!!!

Nu orkar hon inte göra om det, säger hon!!!! 

Ni anar inte så arg jag är på henne!!!!! Men så kollade hon, själva bilderna fanns i nån sorts album som hör till bloggen. Men texten - nä, ni får tydligen nöja er med bilderna.


 
 
 
 

Eftersom hon kollat att kameran är avstängd i kväll så lever nog batteriet i morgon. Hoppas jag!! 

 
En som jag tycker onödig bild vill hon också visa, påstår att hon har visat så många bilder på min blogg och framförallt på sina egna Dagsländor på hur hennes skrivbord såg ut före röjningen och "ommöblering" och sånt. Hon vill att ni ska se hur det ser ut nu - ärligt talat är hon lite mallig över det! (Tror ni att Myse Linslus finns med på bilden? Javisst, självklart...

Locket ovanpå laserskrivaren finns där för att inte Myse ska komma åt att leka med innanmätet...

16 kommentarer:

  1. Det var fina fotn din matte lyckats lägga ut även om hon klantade bort texten! Ibland trycker min matte på nåt så ETT foto försvinner mitt i ett inlägg, och då måste hon göra om allt eller också gå och lägga sig. Det är inte roligt alls!
    Myse är mysig!

    SvaraRadera
  2. Ja, ja. Ett dött batteri kan väl hända den bäste. Jag tycker det är värre när hussen har med sig en helt fungerande kamera PLUS mobilen och ÄNDÅ inte tar några bilder. Speciellt när jag träffar en massa andra hundar på promenaderna... Kramis!

    SvaraRadera
  3. Sådär har min matte gjort måååånga gånger!! Gått ut med kamera och mig och sen har kameran varit död! Snacka om lång ramsa man får höra då :-)
    Men det var många härliga bilder här idag ju, vi som läsare kan ju fantisera ihop vad det skulle stått under alla bilderna istället :-)

    SvaraRadera
  4. Rudi - min matte blir sur när hon klantar sig. Jädrans Blogger, säger hon... ;)

    Ludde - illa, värre, värst... samma verkan liksom. Eller heter det illa, illare, illast???? ;)

    Emma o Malte - plötsligt känns det bra att texten försvann. :) Er fatasi är säkert roligare! ;)

    SvaraRadera
  5. Nu har matten gjort det igen, kommenterat på fel ställe, ja ni får ta det som det är. Hon är nog lite snurrig när hon är så här snuvig, för hon blir så trötter.

    Taxpussar.

    SvaraRadera
  6. TYPISKT 2-benta att klanta till på sina 4-bentas bloggar :(
    Min matte har minsann lyckats med det mer än en gång oxå !!
    Jamarfina bilder på dig Kasper , så vi klarar oss finfint utan text :)
    Ska genast jama till min matte att jag oxå vill ha en filt att ligga på , på hennes databord !

    SvaraRadera
  7. Hillman - spelar väl ingen roll, jag och matte fattar ju precis vad din matte menar. :) Beror kanske på att vi är snurriga på samma sätt... :)

    Kjelle Bus - sannerligen är det så. Helt kan man minsann inte lita på dom!!!
    Och du - klart du ska ha nåt skönt att ligga på, bredvid datorn!! SJÄLVKLART!!!

    SvaraRadera
  8. Tjusigt!
    Pelle sover hemma på soffan nu. Tack för tass- och tumhållningen.

    SvaraRadera
  9. Du Kasper min matte vill låna din matte. Behöver röjas runt datorn här också säjer hon.

    SvaraRadera
  10. Nu blev jag ju ÄNNU mer kär i dig!!! Särskilt med första bilden. Simon tjuvkikade lite och han är otroligt upprörd... Kattunge på skrivbord!!! Den kan ju ramla ner! Har ni ingen vettig katt som kan lyfta ner??? Han försökte med motsträvig Petrus säkert 10 ggr/dag... Utan större framgång, men ändå!
    PUSS!

    SvaraRadera
  11. Först av allt vill jag tacka för den fina kommentaren häromsistens i min blogg, tänk vad fina ord och...det värmde! Tack :)

    Sen måste jag säga att bilderna är ljuvliga och OJ vad kasper är lik Tim i uttryck på första bilden... finaste miniatyren! Även den när han sussar med benen i vädret...Tim har samma sköna stil ;)

    Tjusigt att hålla sån ordning på skrivbordet! Jag trodde mitt skrivbord skulle bli finare sen jag bytte den externa datorn mot en bärbar men icke...nu finns det ännu mer plats för bråte...hmm..

    Önskar er en riktigt fin helg! Sen ber jag dig kasper att busa lite extra för Tims räkning när du är ute nu när han inte får skutta runt riktigt som han vill...

    SvaraRadera
  12. Boman - vi blev så himlans glada när vi såg att Pelle fått komma hem, och att allt tydligen gått bra. Så skönt!!!!

    Cruella - den bilden älskar matte också. Den är så väldigt mycket jag (dvs Kasper)säger hon. :)

    Sigge - det är kul så länge det varar, säger matte. Snart är det nog lika rörigt som vanligt igen... Förresten så lånar jag gärna ut min matte, men inte för länge!

    SvaraRadera
  13. Eva - jag gillar när tvåbeningar är kära i mig! :) Kan säga att den där kattvalpen nog har hamnat i slyngelåldern nu!! Jag tror till och med att han kan FLYGA!!

    SvaraRadera
  14. Tack själv, Anna!
    Det är ju så att ibland mår man lite sämre än vanligt. Underbart då att veta att andra stunder mår man särskilt bra.
    Jag har sett det ibland på bilderna av Tim, att han beter sig ungefär som Kasper. Men oj, så stor han är!
    Det där med skrivbord - jag är mäkta stolt att jag lyckats hålla det så här i två-tre dagar nu. På den halvan av långa skrivbordet, alltså. :)
    Ha nu en skön helg ni också, allihop! Och en särskild hälsning till Maxiatyr Timse!

    SvaraRadera
  15. Där har vi dig i en sådan helt fantastisk snöbild. Helt otroligt. Och så glad du ser ut.

    Sen tycker jag matte ska vara nöjd med bordet :o) Pricken över i är ju söta Myse som ligger där.

    Jag känner förresten igen det där med att trycka fel och ibland så bara försvinner saker och ting, hopplöst egentligen. Men man får vara glad så länge det blir bra, hohoho...

    SvaraRadera