onsdag 12 oktober 2011

Världens osynligaste Kasper...

... det är jag som är den osynligaste kaspern, tror jag! Det är mattes fel! Helt och hållet. Hon ställde in en Molliedejt i går. Utan vettig anledning. Och hon säger att bilderna på mig och Grynet (som hon tagit idag) inte går att visa.

Mysan och Filip har haft en smärre dust. Matte ingrep. Jag har haft en massa tanter här. Jag har gått i skogen. Och nu får banne mig matten skärpa sig! Vad var det för mening med att få tillbaks bloggen om vi inte använder den?

Okej, hon har huvudvärk. Hon hoppas i alla fall att jag kan hälsa på hos mina kompisar i morgon..Hon hoppas att orken - hennes alltså - är tillbaks då. För visst är det väl för fånigt att hennes ork ska hindra mig från att vara social!!! 

Hon får faktiskt skärpa sig!!!

11 kommentarer:

  1. Det är med andra ord attans synd om vår Kasper-kompis! Nu har du all min sympati och hoppas verkligen att din matte får ändan ur och huvudet på skaft snart igen!

    SvaraRadera
  2. Hoppas din matte mår bättre idag så att hon inte hindrar dig från att vara social ;-)!!
    Det är aldrig roligt med huvudvärk, då är det ju faktiskt bäst att vila.

    SvaraRadera
  3. Min matte kan komma med såna
    *undanflykter* hon också. Lite trist men hoppas du får komma iväg snart iaf..
    SJälv har jag varit ute på lång promenad i blåsten. Nu är det vila i soffan som gäller en stund.Ha det gott allihop

    SvaraRadera
  4. Hm? Undrar just vad du och Grynet hade för er som matten inte vill visa. Har du börjat krama tjejer ungefär som Rudi? I så fall kan det bli problem med Bloggers etik! Är det bara sudd, så gör det inget. Även en suddig Kasper är bättre än INGEN Kasper. Hoppas nu att matten blir bättre i knoppen och att Mysan och Filip har rett ut vem som bestämmer. Dom borde förstå att det är du och matten som bestämmer. Ge matten en stor blöt puss för att hon mejlade hussen om kommentar-problemet så att mina bloggkompisar inte ska bli förtvivlade... Kramis!

    SvaraRadera
  5. Ja du Kasper vad ska vi göra med våra människor????
    Min satt i telefon i 648 omgångar igår kväll o sen började det om i morse.
    Men bättre tider kommer väl nån gång.
    Hoppas din matte sluppit huvudvärken.........min har sin kvar och lär nog ha ett tag

    SvaraRadera
  6. Jaha du det där låter inte alls kul. Men jag vet, mattar kan vara toktråkiga ibland, och andra dagar är de hur skojiga som helst !
    Nog har du allt min sympati, men jag säger som Ludde, vad hade du och Grynet för er som inte kan visas ? Hopaps att matte din har slängt iväg huvudvärken nu, så ni kan komma ut i den här blåsiga dagen ni med ! !

    SvaraRadera
  7. När jag fick p-piller trodde jag att jag hade kattungar i magen och var arg som ett bi och slogs gärna.

    SvaraRadera
  8. Rudi - TACK Rudi! Tack för sympati och förståelse! (Matte hälsar att ändan ur fick hon, men huvudet på skaft tror hon inte att hon har, även om det känns nästan så ibland...)

    Emma o Malte - joodå, hon mår bättre, och jag är åtminstone så pass social att jag kan svara på kommentarer. :) Visst är det väl alltid något... ;)

    Gizmo - Inte ens min matte förnekar att min uteblivna Molliedejt berodde på något annat än just undanflykt! Matte ville inte. Men dels fick jag ju träffa Grynet dagen efter, dels får jag nog träffa Mollie i nästa vecka i stället. Och Grynet också. :)

    Ludde - okej, det kommer snart en suddig Kasper och Grynetbild. men så kul som du tror, det hade vi inte alls. ;) Undrar om du i stället kan hålla tillgodo med en gammal bildsvit på mej och Mollie?
    Som du ser - även min matte KAN ha sina ljusa stunder ibland. (Men dom är inte många. Gäller alltså kommentarsfunktionen på din blogg.)

    SvaraRadera
  9. Bilder på Grynet kan ALLTID visas!!! Det är vi HELT övertygade om! En tjej (eller kille för den delen) av vår ras kan alltid, alltid publiceras.
    Hälsa din mysko matte det!
    PUSS!
    Jesper o Assar
    (Vi kan också tänka oss att få bilderna via mattes mail...)

    SvaraRadera
  10. Sigge - jobbigt med 648 samtal, det förstår vi. Både för telefonör och mottagare. Det KOMMER bättre tider, men vägen dit kan nog fortsätta att vara svår en tid. Vi hör av oss via mail.

    SvaraRadera
  11. Wille - tur att mattarna inte är lika trista varje dag, åtminstone! Grynet och jag hade inte nåt särskilt för oss - tyvärr!!! - men matte glömde ta bilder. I sista minuten fick hon fram kameran, men då var det nästan mörkt och bilderna är urdåliga.

    Lilla Maja - jag, Mysan alltså, är inte ilsken, men jag ville inte bli bortkörd från MIN plats! Min matte visar nog bilder och förklarar, ska se om jag kan få låna lite plats här på Kaspers blogg. Annars på mattes. :)
    Kurr på dig, Lilla Maja, från Mysan!

    Jesper och Assar - hehehe, inga mailbilder, dom är faktiskt väldigt dåliga och intetsägande. Det var DÄRFÖR jag och matte inte villa publicera dom. Men alla tycks av någon egendomlig anledning tro att skälet var något HELT annat... ;)

    SvaraRadera