tisdag 14 juni 2011

Tur man åtminstone kan drömma!

Det blev ingen Molliedejt!!!! Henens matte hade så ont i en höft att hon måste söka hjälp hos doktorn. Nästan så jag börjar bli rädd att min fästmö ska glömma mej!! Men, nej, det gör hon nog ändå inte.

I alla fall tyckte jag att allt var så trist så att jag såg ut så här när matte föreslog att vi skulle ta en promenad, bara hon och jag.

Vanurå, väcker du mej!!! Jag drömde!!!!  Det ville jag fortsätta med! Liiite hänsyn kunde du väl ändå ta, matte!!!

Fast det är klart - en prommis är ju aldrig fel.

Och så gick vi en mindre normalsväng. Utan kamera... Sen återgick jag till att drömma.
.

8 kommentarer:

  1. All sympati!!!
    Vi drömmer också, om nästa gång vår tjej kommer. Matte säger att det nog dröjer 2 VECKOR!!!!!
    Hoppas du har det bättre idag!
    PUSS!
    Jesper o Assar
    o matte, som vill be din matte om ursäkt för herrarnas överdrifter... Jag är bara sekreterare!:)

    SvaraRadera
  2. Klart att drömma är bättre än inget! Hoppas att du får träffa henne så fort hennes matte är lite bättre. Blir inte matten bättre kanske du får erbjuda Mollie att bo hos dig ett tag, men det kanske blir lite FÖR mycket? Vi får prata om det i morgon! Kramis!

    SvaraRadera
  3. Typiskt människor att aldrig ta hänsyn till oss och våra behov!
    Min matte ska mejla din om thundershirten som FUNGERAR, matte vet mängder med nöjda hundar som är lugna vid åska, fyrverkerier osv med sån på kroppen!

    SvaraRadera
  4. Drömma ska man få göra i fred! Speciellt drömma om tjejer!

    SvaraRadera
  5. Tur att man ändå kan drömma. Ja jag håller fullständigt med dig. Vad tråkigt att inte du Och Mollie fick träffas idag.
    Vi har inte gjort ngt särskilt idag, mer än satt ut lite bilder till inlägget igår.
    I morgon ska lillhusse ha skolavslutning och det ska bli skoj, för vi brukar få följa med och träffa en massa barn som bara är att pussa och gosa med. Ha nu en fin kväll trots att du inte kunde träffa Mollie. Hoppas ni ses snart ändå och inte tror jag att hon glömmer dig inte, näe inte en chans.

    SvaraRadera
  6. Ingen risk att en så stilig herre blir bortglömd!

    SvaraRadera
  7. Bra att veta att ni förstår mig! Och stöttar! Jesper, Assar, Rudi och Wille. That´s what friends are for

    Sigge - matte hoppas att hon och jag också ska sälla oss till dom där nöjda. Vore toppen!!

    Särskilt tack till Cruella :) En ny vän!

    Och Ludde - det där att ha Mollie boende hos mig, det skulle nog inte fungera. Inte för mattarna... ;)

    SvaraRadera
  8. Visst är väl mattar tassiga när de väcker en stackars liten hund som sover och drömmer de underbaraste drömmar. Så har vi det oxå, när man är som bäst inne i drömmen om den däringa haren som man så gärna vill ha tag på, så kommer matten och snackar om att vi ska gå ut. Bha, ut när vi sover fast ut det vill vi alltid, hihi.

    Taxpussar.

    SvaraRadera