fredag 27 oktober 2017

Blev inte som tänkt...

Jag ska förskona er från mina datorbekymmer, i alla fall förskona er lite grann... :) Just nu funkar den tidigare obrukbara webbläsaren på nya datorn - på den gamla datorn funkar ingen tillsammans med bloggarna.  Har jag riktig tur så kan jag här både skriva och kommentera med en av mina webbläsare, fast jag vågar inte riktigt lita på det än.

Märkligt nog är det i stort set bara tillsammans med Blogger som det nu strular - peppar, peppar... För säkerhets skull tar jag i trä också. Bilder - nä... jag försökte spela in Filips ihärdiga, ynkliga och framförallt pockande jamande, men så fort kameran kom fram så tystnade han.

Vad jag försökt säga men hittills visst inte lyckats få fram är att jag åtminstone tills vidare fortsätter höra av mig här i Kasperian, tillsammans med Kasper, Filip och Myse. Nya När andan faller på tar jag nog ta bort helt. Såvida det inte inträffar ett mirakel. Men jag gjorde i alla fall ett ganska ambitiöst försök att förnya mig...

4 kommentarer:

  1. Hurra - i alla fall kanske. Här på gamla datorn...
    Kaper med matte

    SvaraRadera
  2. Och från den nya... av- och ominstallation hjälper tydligen

    SvaraRadera
  3. he he og vi følger spent med nå neste utvikling i saken :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, just nu har jag återgått till att sticka. Snart är min nya röda kofta färdig.
      Jag har i alla fall installerat både min skrivare och min skanner. Plus nästan alla nödvändiga program.
      Tur, för annars skulle jag nog aldrig våga röra en tangent igen...
      Men fortsättning följer nog, fast först ska jag sticka färdigt koftan. :)
      Berit E

      Radera